Ερωτήσεις και Απαντήσεις (FAQ)


Μπορείτε να του αναφέρετε το κοινωνικό πρόβλημα για το οποίο χρειάζεστε βοήθεια και να ζητήσετε να σας καταγράψει στο μητρώο των ωφελούμενων. Μέσα από την καταγραφή των στοιχείων σας θα φανεί τι είδους συνδρομή μπορεί να σας δοθεί για να λύσετε το πρόβλημά σας και από ποιο πρόγραμμα, υπηρεσία ή φορέα.

Δεν χρειάζεται κανένα δικαιολογητικό. Πρέπει απλώς να έχετε μαζί σας τον ΑΦΜ σας και τον ΑΜΚΑ σας και με αυτά τα δύο στοιχεία το ίδιο το σύστημα θα φέρει προσυμπληρωμένα διάφορα πεδία (διαμονή, οικογενειακή κατάσταση, κάρτα ανεργίας κ.λπ.). Με βάση τα όσα δηλώσετε στον υπάλληλο του Κέντρου, θα συμπληρωθούν τα υπόλοιπα πεδία του συστήματος που ολοκληρώνουν την εικόνα σας και αποτυπώνουν το θέμα ή τα θέματα για τα οποία ζητάτε συνδρομή.

Όχι αυτόματα, αλλά την ίδια εκείνη στιγμή που εξυπηρετείστε από τον υπάλληλο του Κέντρου, αν ενδιαφέρεστε για το Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης ή αν από την καταγραφή σας στο αρχείο ωφελούμενων του Κέντρου Κοινότητας βγαίνει το συμπέρασμα ότι έχετε τις προϋποθέσεις για να πάρετε το ΚΕΑ, επιτόπου ο υπάλληλος του Κέντρου σας κάνει την αίτηση στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του ΚΕΑ και άμεσα έχετε την απάντηση για την έγκριση ή μη της αίτησής σας.

Το ΤΕΒΑ δεν έχει πλέον ανοικτή δική του πλατφόρμα για αιτήσεις, αλλά είναι συνδεδεμένο με εκείνη του ΚΕΑ. Όλοι οι δικαιούχοι του ΚΕΑ, μόλις εγκρίνονται, και εφόσον έχουν δηλώσει στην αίτησή τους ότι επιθυμούν να πάρουν και το ΤΕΒΑ, γίνονται αυτόματα δικαιούχοι του ΤΕΒΑ και μπορούν να παίρνουν τα είδη του από τα σημεία διανομής που θα τους υποδειχθούν επιτόπου από τον υπάλληλο του Κέντρου.

Παρακαλώ Περιμένετε...